Uw gecertificeerde beveiliger in Midden-Nederland
banner

Alarmopvolging / Sleutelbeheer

Zakelijke beveiliging

Bij deze overeenkomst zijn wij sleutelhouder van uw pand en heeft u ook een overeenkomst Alarmopvolging. Ook handig voor de momenten dat u zichzelf heeft buitengesloten. Elke keer dat een surveillant bij uw pand komt voor een alarmmelding wordt de alarmopvolging (uitruk) aan u doorberekend.

Alle panden die worden beveiligd door Unit 14 Beveiliging worden op zichtbare plekken voorzien van borden “beveiligd door Unit 14 Beveiliging”. Hier gaat een zichtbaar preventieve werking van uit.

Meer informatie?

Bunschoten-Spakenburg

033 43 259 64

Hilversum

035 20 030 03

Hoe werkt alarmopvolging?

Een alarmmelding komt altijd eerst binnen bij een meldkamer (wij werken samen met alle meldkamers). De meldkamer voert de eerste belacties uit op basis van het protocol dat de eigenaar van het pand met de meldkamer heeft afgesproken. Krijgt de meldkamer niemand te pakken of wanneer u de meldkamer vraagt ons aan te sturen, dan neemt de meldkamer contact op met Unit 14 Beveiliging met het verzoek om ter plaatse te gaan. Uiteraard kunt u zelf ook een surveillant aansturen als u via een app een melding binnenkrijgt of een verdachte situatie ziet op uw camera’s.

Daar wij gemiddeld 6 surveillance auto’s op de weg hebben, kunnen we altijd snel ter plaatse zijn. Onze surveillant haalt de sleutels van uw pand uit de sleutelkluis en krijgt via de tablet de benodigde gegevens door van uw pand. Na uitvoerige inspectie (buiten- en binnen ronde) wordt het alarmsysteem weer ingeschakeld en het pand weer afgesloten. In geval van calamiteiten (een rake inbraak), zal de beambte contact met één van de waarschuwingsadressen opnemen met de vraag hoe één en ander verder af te handelen.

Wij bellen standaard de politie bij een daadwerkelijke inbraak en zorgen ook voor adequate afdichting. De terugkoppeling van de alarmmelding wordt doorgegeven aan uw meldkamer, maar ook aan de eigenaar van het pand door middel van een rapportage per e-mail.

Kosten

€52,50

Per uitruk, excl. 21% BTW

€300,-

Per jaar, excl. 21% BTW

Vrijblijvend kennis maken

Graag komt een van onze collega’s bij u langs om kennis te maken, om onze dienstverlening nader met u te bespreken en kijken wat voor u de mogelijkheden zijn. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak.